SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.czteryporydomu.pl

1.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

1.3. Klient składając zamówienie dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając w szczególności wielkość, kolor, ilość zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne specyficzne informacje w komentarzu do zamówienia lub do towaru.

2. INSTRUKCJA SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

2.1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę „DODAJ DO KOSZYKA”.

2.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka

2.3. Jeżeli Klient chce kontynuować, może dodawać kolejne produkty do koszyka.

2.4. Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę, należy kliknąć ikonę „PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA” lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.

2.5. Na kolejnym ekranie znajdą Państwo podsumowanie listy produktów dodanych obecnie do koszyka, należy wtedy wybrać formę dokumentu sprzedaży – paragon bądź faktura.

2.6. Po wybraniu dokumentu należy kliknąć ikonę „DALEJ”

2.7. Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.

2.8. Klient dokonuje złożenia zamówienia poprzez tzw. szybkie zakupy lub utworzenie konta.

2.9. Po wprowadzeniu danych adresowych należy kliknąć ikonkę “ZAPISZ”, wówczas wyświetlą się dostępne metody płatności.

2.10. W następnym kroku należy dokonać wyboru sposobu dostawy oraz płatności, a także zaakceptować Regulamin.

2.11. W przypadku wybrania płatności „Zapłać przy odbiorze” należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę “POTWIERDŹ ZAKUP”.

2.12. W przypadku wybrania płatności pośrednictwem przelewy24.pl należy wybrać bank, z którego chce się zapłacić albo wystawcę karty kredytowej (Visa/ Mastercard) i następnie kliknąć ikonkę “ZAPŁAĆ ZA ZAKUPY”. W przypadku wybrania jako formy płatności za towar pośrednictwem przelewy24.pl, dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu oferty zakupu.

2.13. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji w terminie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie nie zostanie podjęte do realizacji, a umowa zostanie uznana za niezawartą. W takiej sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie i wybrać inną formę płatności. Podjęcie zamówienia do realizacji płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za zamówienie.

2.14. Na każdym etapie składania zamówienia można ją anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówienia. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę (albo produkt) znajdujący się na stronie sklepu.

2.15. Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer złożonego zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.